Pages

Sunday, May 26, 2013

Festivalul Axis Libri

Festivalul Axis Libri s-a desfasurat ca pe roate, daca nu punem la socoteala decalajele datorate ploii.
Totusi, ultimele trei zile vremea a fost numai buna pentru lecturari in aer liber.
Am avut ocazia sa fiu ascultata de "greii greilor" in ceea ce priveste literatura, iar aplauzele lor mi-au mers la suflet. Am strans mana unor personalitati culturale, multumita sponsorului meu : domnul Valentin Ajder, manager al editurii Eikon.
Este destul de usor sa castigi aprecierea publicului tanar, dar nu m-am asteptat sa castig aprecierea "veteranilor".
Filmarea de la eveniment o gasiti mai jos. Din pacate, am ramas fara baterie la jumatatea prezentarii, dar veti putea gasi in mod sigur poze sau alte articole pe plaiurile nemarginitului si mult apreciatului internet.
Cu aceasta ocazie, din "stashul" de materiale proprii am lecturat lucrarea: Despre elfi(o gasiti pe blog), care din pacate nu se afla saracuta in filmare din motivul anterior mentionat.
Ce altceva mai pot spune in afara de...vizionare placuta!
(da, eu sunt cea cu parul mov)


No comments:

Post a Comment