Pages

Saturday, December 22, 2012

Run Rabbit

La steaua! nemernico, parul tau rosu...ce vrei cand ma urmaresti, privind de la fereastra?
Sadica esti , pana la extrem. Painfully you swallow all of my dreams...Si uite asa , personalitatea mea schizoida cere insistent sa isi faca aparitia pe aceasta pagina. Cum as putea sa ii refuz aceasta mica cerere? Este doar indurerata si ea este cea care plange in fiecare seara pe perna roz si nimeni nu ii aude plansul. Nu! Nu sunt o adolescenta crizata! Chiar imi place sa rambesc! imi place cine sunt. Dar ea...ea e un pic mai dificila. Si ii plac absurditatile matematice , cu precadere cele geometrice. Deunazi imi spunea ca este plina de beatitudine o dreapta finita si ma ruga sa imi iau pe mine tricoul rosu cu dungi negre. Fara ezitate , imi spunea ca sunt frumoasa....pana nu demult , era singura care imi facea complimente.
"- De ce fierbe copilul in mamaliga?
 - Pentru ca cerul nu vrea sa cante celor ca noi. Off...copile... ce intelegitu din lumea asta? NIMIC!"
Ce intrebare..."de ce fierbe copilul in mamaliga". Pentru ca nici macar tu nu ai suflet! Crezi ca simti , dar nu simti nimic! traiesti o extravaganta si gretoasa iluzie pe care societatea ti-a varato in cap cu parul. Iar tu esti in definitiv OBTUZ!

"-Imi place sa te leg, scumpete...
 - Run rabbit!
 - Imi place sa te aud tipand....
 - Run rabbit! Run!
 - Ador sa iti gust sangele...si cum te zbati...cum tipi de durere si plangi!
 - Da-mi drumul! te rog! te rooog...NU! Run rabbit! Ruuuuun!"

De ce te zbati? Esti neputiincioasa scumpo! Neputiincioasa in fata mea , pentru ca eu sunt cea care detine controlul asuprata, a spiritului tau si a corpului tau si voi face cu tine exact ceea ce poftesc!

In intuneric , ochii iepurelui lucesc speriosi.
"-Ssssst! just run! run before she kills you too. Run rabbit! Don't cry, just run!!!"

No comments:

Post a Comment