Pages

Saturday, December 22, 2012

Stiam...

Unde esti acum? Unde esti cand eu voi fi fugit? Pe unde bantui? Pe la ce usi bati? Si pana la urma...ce-ti pasa tie?
Te las in urma, haha! Te las...apui in cotidian, ineaca-te in multime soare mastodont al iadului! Te scufunzi, cum eu ma voi fi ridicat puternica, botezata in sange si foc! iar tu vei sta deoparte si vei privi. Nu vrei sa ma opresti? Nu vrei sa te razbuni?(...vai! sa fi fost asta o premonitie la momentul in care am scris-o?)
Oare nu esti tu acela care mi-a spus ca pe rand orice ora doare? Hmm...dar te cam contrazici, monsieur. Esti din ce in ce mai fericit. Chiar pe langa asta , cum poti rani un om distrus? doar fizic existent...secatuit spiritual, disecat mintal, indurerat visceral?
"Da-mi un raspuns!" urla Elise plina de tupeu...si cica ea e timida :))
Dar taci. De ce taci? De ce nu zbieri la mine ca de obicei? De ce nu ma injuri ? De ce nu ma lovesti cu bestialitate? De ce nu incerci sa ma mai sugrumi? Poate de data asta, chiar am sa reusesc sa mor. Pot sa o fac, sunt sigura de asta, am nevoie doar de putin ajutor! Si stii asta! Doar ai vazut de fiecare data cat de aproape eram. Totusi te-ai oprit mereu. E mai placut sa ma vezi cum ma chimui zile intrezi cu suferinta, decat sa dai dovada de decenta si sa imi pui capat suferintei. Si nu te dai in laturi de la a provoca mai multa. Imi cunosti durerile, si ramai indiferent la ele. La lacrimile mele, la tipetele mele si la cosmarurile mele. Ma trezesc noaptea zbierand ... visez ca mor. Mor groaznic. Ma tem de scapare....ma tem, sunt o lasa....ca tine.
Noptile ma plimb singura pe strazi. Masini "bengoase" ma claxoneaza si ma invita cate un smecheras inauntru. Baieti de cartier isi dau coate cand trec pe langa ei si nu o data s-a intamplat sa ma pipaie cate unul, si de cateva ori...doar de cateva ori...am avut de-a face cu violatori. Unde erai atunci? Scaldandu-te in indiferenta si totusi intrebandu-te unde sunt. Ca atunci cand ma intorc, sa imi oferi cu generalitate durere , sa imi aplici pedepse corporale. 

No comments:

Post a Comment